Monday 2 April 2012

tak tahu nak tulis aper..

Greeting Text

hai..okay Ana dah rajin dah update blog nie...sebab sekarang Ana banyak cerita nak dikongsi kan wewewewe..okay yang first sekali ramai yang tanye kat Ana "eehh betul ker kau nak pindah labuan....tak payah lah pindah.... then Ana jawab "tengok atas ayah aku lah..alololo.. jgn lah sedih...InsyaAllah Ana tak jadi pindah sebab semua nyer tak kasi Ana pindah...Ana pun tak tahu kenape diaorg tak kasi pindah....Mungkin diaorang senang berkawan dengan Ana??Ana nie seorang yang periang dalam kelas heheh..memang tak duduk diam kalau cg takde....Adew budak kelas 1Inovatif cakap yang Ana nie comel(macm kakak aku),then diaorg kate perangai Ana sebijik macam perangai budak2...kalau merajuk tu susah lah diaorang nak pujuk...ade sekali tu...Abang Fahmi adew buad salah nan Ana then Ana merajuk nan  dia 2 hari..Dia tak tahu nak buad aper lagi dia tanye kakak Ana...Nak tahu dia tanye aper..mehh22 nak cite nei ...dia tanye kat akak Ana "eehh fara,adik fara suka makan coklat aper??Akak Ana pun pelik lah then akak Ana jawab "hah kau adew buad silap nan dia erkk??ayok222....adik aku suka makan coklat cadburry...Then abang Fahmi kate "ho ar...oohh okay2...wewewewe.lepas jer bagi terus aku tak merajuk..then Ana makan macam budk kecik..hehehe...okay adew orang kata perangai Ana sejibik dengan akak Ana yang koya ..heheheh...memang perangai kiteorg same pun...kiteorg nie macam budak2 sikit...heheh....tapi ramai yang kate mereka suka berkawan dengan Ana....adakah itu betul??Ana pun senang jer bergaul dengan orang...kalau korunk tak caye pergi tanye budak sekolah sungai isap tu...semua nyer baik jer...
  Tadi dalam kelas cikgu ramai takde kan kan...kelas 1 Bestari aper lagi hah mula lah buad konsert dia....menyanyi sane sini..tak kira laki atau pompuan..heheh....Dalam kelas kiteorg semua nyer periang...kalau salah seorang tu merajuk or whatever pasti diaorang akan pujuk..see baik kan ...Ana dah anggap mereka macam keluarga dah...Mereka baik sesangat...okay then Ana dengan pakwe Ana boleh sembang lagi..hehhe..dah cg takde...pastu adew Munzir cakap "eehh ... jangan rapat sangat jeles aku..." Munzir nie memang tak serik2 erkk kejar cinta aku?? ya Allah dari darjah 5 lagi dia selok ker aku nie..aduii...Izzah adew cakap "weii Munzir tu tak serik lagi ker kau dah tolak dia ...kalau aku dah malas dah care ke orang yang aku tergila2 kan tu... Ana just say "tu lah menyampah kowt asyik pandang2...kalau tak pandang aku memang tak sah kan...pastu adew jer orang jeles iaitu tu L...huh...

  Okay sampai sini jer lah...Ana sayang akan kelas 1 Bestari yang gile2 tu..hehehe...

No comments: